6 Eylül 2015 Pazar

Senden Bana Kalan



Evet evet biliyorum, bloga eskisi kadar özen gösteremiyorum.. Ama ne film izliyorum ne de kitap okuyorum. Dizi ve Animeleri sormayın bile. O yüzden bir düşündüm. "Acaba izleyip yorumlamadığım hangi filmler var diye.. Uzun süre önce sinemada izlediğim "Senden Bana Kalan" geldi aklıma..

Öncelikle konusundan bahsedersek eğer;
Özgür adında bir karakterimiz var. Küçük yaşta anne babasını kaybetmiş ve zengin büyükbabası tarafından şımartılarak büyütülmüş. Büyükbabası vefat ettiğinde ise miras kalacak parayla rahat edeceğini düşünürken, büyükbabasının vasiyetini yerine getirmeden ona beklediği gibi bir miktar  kalmayacağını, çok cüzi bir para kalacağını  öğrenir. Büyükbabasının hazırladığı vasiyetnamede ise Özgür'e birtakım görevler vermiştir. İstanbul'dan Çanakkele'ye, Adatepe köyüne taşınıp, bir yıl orada kalacaktır. Özgür, yazıldığı gibi Adatepe köyüne taşınır ve Elif'le karşılaşır. Elif, ona bu yolculuğunda rehber olacaktır ve Özgür'e yardım edecektir.


Film sanırım uyarlama. A Millioner's First Love filmini çoğunuz bilirsiniz. İzlediyseniz eğer, benzerliği görmüşsünüzdür.
Herneyse, oyuncu kadrosundan bahsetmek istiyorum. Başrollerde Neslihan Atagül ve Ekin Koç var. Açıkçası afişte Ekin'i görünce direk biletimi almıştım ama neyse, konumuz bu değil.
Zaten karakterler güzel, ona diyeceğim birşey yok. Ama Ekin'de sizce de böyle bir sempatik insan ifadesi yok mu ? Ukala tavırlarını izlerken gerçekten gülesim geliyordu. Komik sahnelerin dışında bile. Ama yine de güzel uyum sağlamıştı. Özellikle filmin ileri sahnelerinde. Neslihan'ın ise role cuk oturduğunu düşünüyorum. Köylü kızını canlandırıyordu ve hareketleriyle yüzü uyumluydu karakteriyle. 
Ama filmin konusunu çok ilgi çekici bulduğumu söyleyemem. Orjinal versiyonu da öyle ama ne biliyim Türkler yapınca daha bir gözüme batıyor benim. Kore Filmlerindeki konulara alışmış olduğumdan bana şeker geliyor.

Sonuç olarak filme 3 puan veriyorum.
Ama eğer sorarsanz "İzliyim mi yani ?" diye, izleyin derim. Çekim kalitesini sahnelerini beğenmiştim :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder