8 Eylül 2015 Salı

Hairspray\Saç Spreyi


Hairspray, izlerken sıkıntıdan yerlerde süründüğüm bir filmdi. 2 buçuk yıl önce izlememe rağmen hala adını duyunca tüylerim diken diken oluyor.
Öncelikle, film 2007 yapımı. Ama o kadar saçma ki.. İnternette bir araştırıyım dedim ve filmin 1988 yılında çekilmiş olduğunu okudum. Yani asıl filmimiz 1988 yapımı. O yıllarda saçlarını spreyle kabartmak çok modaydı, yapılan danslar, gençlerin müzikallere olan ilgisi.. Ama 2007 yapımı bir filmde bana saçma geldi açıkçası. 1962 yılını esas alıyorlarmış filmde.O kadar sıkılmıştım ki, konuyu, ne zaman çekildiğini vs. unutmuşum.. Tabii Zac Efron hariç :)


Konusu ise şöyle; 

Kilolu bir kızımız var, resim gördüğünüz gibi.. Dans etmeyi çok seviyor, kıpır kıpır bir genç kız. En büyük hayali ise izlediği TV şovuna çıkıp dansçılardan biri olmak. Zac Efron'da işte ordaki yakışıklı oğlanımız. o TV şovundaki güzel kızla adı duyuluyordu hatırladığım kadarıyla. Sonra Tracy (Esas kızımız) bir şekilde şova çıkma şansını yakalıyor. İşler o şekilde ilerliyor.


Güldüğüm yerler var mıydı ? Çok nadir. Ama genellikle sıkıldım. Komik bulduğum yerler de zaten Zac Efron'un olduğu bölümler. Mimikleri falan hoşuma gitmişti. Gif'te gördüğünüz gibi.. :)

Ama gerçekten, inanılmaz sıkılmıştım. Hatırlayınca bile afakanlar basıyor. Herneyse.

2 puan veriyorum. o da Zac'in hatrına..



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder