7 Eylül 2015 Pazartesi

Insomnia/Uykusuz


Ahhh ahhh Al Pacino.. Sen nasıl bişeysin. Nasıl tüm filmlerinde beni kendine hayran bırakıyorsun !
Öncelikle film hakkında şunu söylemek istiyorum; 3 harika oyuncu yer alıyor..

Al Pacino, Robin Williams ve Hilary Swank ! 

Çoğunuz izlemişsinizdir zaten, ses getiren bir filmdi. Ayrıca 2002 yapımı, eski bir film.
Konusundan bahsedersek ;

Alaska'da yaşanan bir cinayet vakası üzerine, ünlü dedektif Will Dorner (Al Pacino) ortağı ile birlikte davayı üstlenir. Ancak, operasyon esnasında ortağını yanlışlıkla öldürür ve bunu herkesten sakladığını düşünürken bir telefon gelir, herşeyi gördüğünü söyleyen bir adam Will ile anlaşma yapmak ister. Will ise bu esnada Alaska'da yaşanan gündüz gece sorunu nedeniyle uyuyamamaya başlar ve insomnia hastalığına adım adım yaklaşır.




Öncelikle söylemeliyim ki, Robin Williams ve Al Pacino'yu başrolde görmek muhteşem. İzlerken kesinlikle büyülenmiştim. En Mütüşmelli filmler arasında kesinlikle ön sıralarda. (En azından benim listeme göre :)
Filmde ayrıca Hilary Swank, hırslı ve işini seven bir polisi canlandırıyor. Hilary Swank'ı da çok tatlı bulurum zaten. Böyle bi sempatik geliyor bana.

Film hakkında yapabileceğim tek eleştiri bu (spoi vermeden tabiiki yoksa anlatılacak dünya kadar şey var)

Eğer izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederiiim. Böyle bir filme kaç puan verilir ??










Hiç yorum yok :

Yorum Gönder