11 Eylül 2015 Cuma

Now Is Good/Aşk, Şimdi


Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki; bu filmin ülkemizde vizyon tarihi biraz sıkıntılıydı sanki ? Bu filmi baya önce Hazal'ın önerisiyle internetten seyretmiştim. Filmi izledikten (pek hatırlamıyorum ama) 2 ay falan sonra sanırım, forumda üzerinde seans saatleri yazılı bir şekilde afişini gördüm. Nasıl Yani ?dedim kendi kendime.
 Yine harika bir şekilde "Aşk,Şimdi" diye çevirmişler güzelim filmin adını bu arada.Gönülden Tebrik ediyorum herkesi....

Neeeyse filmin konusundan bahsedelim biraz;
Tessa,(Dakota Fanning) bir lösemi hastası. Doktorları ise hastalığını önleyemedikleri için, tedaviyi bırakıyor.(Okulu da ayrıca) Hayatta olduğu anlarını dolu dolu geçirmek isteyen Tessa, bir liste hazırlıyor. Yeni tanıştığı (komşusuydu sanırım?) Adam isimli çocukla beraber bu listeyi gerçekleştirmeye başlıyor.


Tamam, kabul. Filmi ilk izlediğimde salya sümük ağlayıp kendimden geçmiş olabilirim...
Ama, bu filmin üstüne o kadar çok mutsuz sonlu film izledim ki artık normal bir son gibi geliyor. (ABARTTI)
Şaka bir yana ciddi ciddi hönkürmüştüm filmde. Yaani şimdi düşünüyorum da Melis, seni o kadar sarsan neydi ? Filmin sonunu az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten. Konusu bile ele veriyor sonunu. Ama şimdi söyleyip "CYLOLES NİYE SPOİLER VERIYORSUN?" demenizi istemiyorum o yüzden susuyoruuum..

Neyse, Dakota'nın role cuk oturduğunu düşünüyorum ben. Çünkü çok güzel bir suratı var ve ben güzel, hüzünlü bakan yüzleri severim arkadaşım... Tamam saçma gibi geliyor ama nostaljiğim bu konuda. :')

Filmde ayrıca Kaya Scodelario oynuyor. Skins'te gördüğümüz performansından hiçbirşey kaybetmemiş. Buna emin olabilirsiniz. Yine arsız bir rolde. (Ve hala çok güzel )':


Jeremy Irvıne'e gelirsek.. Bilmiyorum ya, bana çok donuk gelmişti. Böyle, pısırık bir tipi var zaten. Sinirimi bozup durmuştu film boyunca. rolü gereği mi o şekildeydi hatırlamıyorum ama bu kadar sinir olmuşsam, oyunculuğundandır diye düşünüyorum.

Aslında konuşup anlatmak istediğim çok şey var. Mesela Tessa'nın annesi. Ama anlatırsam gerçekten filmi izlemenize gerek kalmayacak. Bu nedenleeee ben puanımı veriyorum ve susuyorumm..






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder